Kızlar sorum şu. Ben geçen ayın 24 ünde kontrole gittim 17+5 tik. Doktor üç hafta sonra tekrar gel detaylı ultrason yapacaz dedi yani bu hafta gitmem gerekiyor 20+2 olduk ama özele gittiğim için eşim bu ay oraya gidemeyiz bütçe yetmiyor devlete gidelim diyor hak veriyorum çünkü yaşadığımız yerde hastane yok her ay kontrol için bir buçuk saat yol çekiyoruz şehir merkezine kadar . Araba yakıtı hastane ücreti yeme içme vs. Bayağı Masraf çıkıyor. En baştan özele gittim çünkü önceden bir kaybım vardı herşeyimle doktorum ilgilendi. Şimdi sorum şu etrafımda eşimin ailesinden komşularımdan flan hamile olanlar çoğu yaptırmamis sizce yaptırmak lazım mı yaptırmadan olur mu ya da kaçıncı haftaya kadar yaptırabilirim hani en azından öbür maaşa kadar beklesem haftam geçer mi acaba? Uzun oldu kusura bakmayın 🤭