Biricik_11 öyle mi geçmiş olsun, bende de kese var bebek yok demişti doktor tekrar kontrole çağırmıştı ama kanamam oldu ilk kahverengi akıntı sonra adet kanaması gibi kanama hafif parçalar da gelmişti henüz doktora gidemedik ama sancım falan yok normal regl sancısı gibi