Melis1661 Dün düşük yaptım ama içerde parça kalmış oda kendiliğinden düşer mi yaşayanlar nasıl bir yok izlediniz doktor düşmesi için ilaç verdi düşmezse kürtaj olacağım
ehlenmomyy Melis1661 bende dusurdum kurtajda oldum ama parca kalmadi cok gecmis olsun cnm duser bence ilacla
sademinannesi Melis1661 ya bişey sormak istiyorum sorunuzla alakasız ama bende geçen haftalarda doktora gittim kese var bebek yok dedi bu hafta kontrole gidecektim kanamam oldu sizinde mi öyle oldu acaba tarif edebilir misiniz rica etsem bi de kaç haftalıktınız
Biricik_11 Melis1661 Bende düşükten sonra kürtaj oldum ama benim kese vardı bebek yoktu doktor belki geç dölenmedir diye bekleyelim dedi ama düşük oldu
hurremsultann Melis1661 ben bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum aptal doktor içerde parça bırakmıştı tekrar kürtaj olmak zorunda kaldım aynı acıyı 2 kez yaşadım ilaç falan vermediler bana inşallah gerek kalmaz ilaçla hallolur senin ki
Yica Melis1661 Kurtaj olmsutum parça kalmış iğne yaptı hala düşmedi. Bir tanıdık demişti eskiden kadınlar bebek istemeyipte düşsün diye soğan kabuğunun suyunu iciyormus. Bende bir denedim o gün düşürdüm parçayı değerlerim hemen düşmeye başladı
Elifburcu Melis1661 çok geçmiş olsun rabbim sabrinizi artırsın bencede bekleyin kendiliginden düşüyor boşuna canınızı yaktirmayin
Melis1661 sademinannesi 8 haftalık olacaktı hafif kanama görür görmez gittim mutlaka doktora gidin sizin durum farklıdır belki
emremine99 sademinannesi canım bnde sana bir şey sorsam adet tarihinizden kaç gün geçti nasıl hamile olduğunuzu anladınız hani adet geç kaldı test yaotin iki çizgi gördünüz sonra kadın doğum uzmanına gittiniz kese var dedi bebek yok dedi.oekk bu aralıkta bu süreç te kanama var mı kanama oldu mu canım
Melis1661 Biricik_11 benim dün düştü bugün kontrole gittim içerde parça kalmış cuma gününe kadar bekleyelim dedi
sademinannesi Biricik_11 10 haftalık oluyor hesaplarıma göre canım, doktora gittik normalde 8 haftalık olması gerek dedi son adete göre ama kese 6 haftalık demişti bebek yok dedi. Senin kaç haftalık, sende ne belirtiler var doktora gittin mi
ehlenmomyy Melis1661 kurtaj oldugumda 10 haftalik hamileydim. 8 haftalik kalbi durmustu bebegimin. Ama dusukten daha iyi gecti kurtajim bilmiyorum benim hic agrim olmadi. Dusuk daha zor 6 haftalikti dusugumde endiselenme cnm Rabbim yeniden nasip etsin saglikla
Biricik_11 Melis1661 Evet ama 7 8 ay korundum doktorum öyle söyledi korunmayı bıraktıktan sonra hamile kaldım
Biricik_11 sademinannesi Bende hiç bir belirti yoktu evde test yaptıktan sonra doktora gittim o zman 7 haftalıktı hesaplamalara göre ama kese vardı bebek yoktu özele gitmiştim doktor bana dedi hemen devlet hastanesine git kürtaj yapılsın normal değil dedi. Ertesi gün devlet hastanesine gittim oradaki doktor belki geç dölenmedir diye biraz daha bekleyelim bebek görünmezse kürtaj yapılsın dedi eve geldikten bi kaç gün sonra düşük yaptım zaten hastaneye gittiğimde parça var diye kürtaj da oldum