Minikumudum benimde başıma gelmişti. Aldığımda kasiyer çıkarmayı unutmuştu. Neyse ki fişini atmamıştım. Fişle beraber mağazaya gittim tabi alarm çaldı, güvenlik yanıma geldi o an kötü bir andı🤭 ama fişi gösterdim ve durumu anlattım özür dileyip hemen hallettiler😇