MutluMommy boğazımızı tutmamız lazım tabiki shshsh ben anlamıyorum sürekli kötüleyenleri prda seansa girip evde 5 çayına katılanlar kötülüyor diye fikri olan olmayan herkes kötülüyor. O yüzden kendini motive et cihazlarında yardımıyla başarırsın bence bende kendim için aynı şeyi düşünüyorum
Ayrıca şey okudum açtığın postta “ güzellik salonlarının sahiplerinin kendine hayrı yok diye şişkolar diye” mesela tuba bağ dün açıklama yaptı koz bağıra bağıra diyor ki ben yemek yemeyi çok seviyorum seansları da girmiyorum zaten diye dün başladı dipomixe. İllaki faydası olacak baska biley neredeyse tüketmiyor çünkü
Sonra ciltlerinden vurmuşlar ama ben sıradan bir güzellik salonunda cilt bakımına girince bile aşırı fark ediyor cildim parlıyor sağlık sorunları yoksa inanmıyorum ciltlerinin bozuk olduğunu acaba nasıl böyle acımasızca vuruyorlar cidden şaşıyorum 😅😅