TubaAsil Anneyimm2 6aylık bebek ıspanak verme tatlım o tadım yapılacak birşey değil şuan için ileriki aylarında yedir
karabiberimm Anneyimm2 çorba yapabilirsiniz ama çok az koyun bence ıspanak 6 Ay için erken sanki biraz blender den iyice geçirin
Sehertosunn Anneyimm2 ben ıspanağı biraz ertelemiştim 7. Ayin sonlarina doğru verdim. Normal yemek olarak yaptim yemisti. Ezmedim ya da blenderdab gecirmedim çünkü artık öğrenmişti cignemeyi. Biraz daha bekleyebilirsiniz bence.
Esra-ozsusam4 Anneyimm2 evet zamanla alışıyorlar. Sibel güngör var instada takip edin güzel şeyleri var
laliko35 Anneyimm2 rica ederim ben pırasa ıspanak dışında hiç bir şeyi blendirdan geçirmedim çatalla ezdim sonrasında alışması zor olur diye bilginiz olsun 😍
Mutlulugunadi_bahar Anneyimm2 2 hafta kadar sebze verdim. Şimdi meyvelere geçtik. Sırasıyla; kabak, patates, havuç, balkabagi brokoli ve yoğurt. Şimdide muz,elma verdim armut yedik bugünde. Armut sonrası avokadoyla bitirip kahvaltıya geçeriz
Mutlulugunadi_bahar Anneyimm2 rica ederim. İnşallah faydası olur. Pırasa vermek isterseniz çatalla ezmeye uygun değil, dr bıçak arası şeklinde doğrayın demişti bize