EtiPetito vazgeçirmek istemem ama gitme gitmeee🤣🤣 bebekler için pek eğlenceli bı aktivite olmuyor kar. Kartepe de çok uygun biyer değil zaten . Niğde nin kar pistini görüp bayıldım geçenlerde. Boardla kaymak için yukarı çıkan yürüyen bant yapmışlar , çok kıskandım . Bizde sadece teleferik var , oda kayak yapanlar için