cileklicheesecake EtiPetito birde araba lastiği çorabı diye bişey varmış belki bulursunuz bir çok yerde var :) kesinlikle hele uludağdaki maden pistini hiç bir piste değişmem hele o inerkenki kafam kadar kestanelerden almak paha biçilemez 🥰
MeryeminAnnsi EtiPetito istanbula hafif kar yagmisti biz giderken aksam dondugumuzde kar yoktu İstanbulda. Ama orasi cok karliydi soguktu da baya🙊
Nik_mik_yok EtiPetito yolda kalanlarin çoğu zincir yüzünden değil , araba hararet yaptığı için kalıyor zaten , çıkmak baya zor 😁
EtiPetito Zey-yus50 aklımızda olsun önceden arabayla gitmemek için turla giderdik hep şimdi bebekle zor olur dedik
Zey-yus50 EtiPetito arabamızla servis noktasına kadar gittik orda arabayı bıraktık servise geçtik bebe uyudu yol boyu kendi arabanızla zor ya Allah korusun çok kaza var yolda kalan var
cileklicheesecake EtiPetito keşke benim kaynanam bursada bizde eskiden orda oturuyorduk şimdide anca haftasonları çocukları bırakıp öıkabiliylruz :)
Dilaylaa Erkenden giderseniz çıkarken trafik oluyor bence biraz erken çıkın tam trafiğe denk gelirsiniz, şuan kar durumu nasıl hiç bilmiyorum ama bizim aracımız araci aracı olmasına rağmen zincir takmamız gerekmişti , arabnıza uygun zinciriniz mutlaka olsun.
EtiPetito Dilaylaa bizimki arazi aracı değil ya oraya uygun değil pek, yeni kar yağmamış temizleniyormuş orası ona güvendim aslında ama hava durumunu kontrol edeceğim sürekli
EtiPetito cileklicheesecake ay ben çocukla özellikle gitmek istedim onu board ile kaydırmak istiyorum 😻 perişan olmayız inş😂
Dilaylaa EtiPetito Ben iki kez gittim sadece ama ikiside en yoğun kar yağışı olduğu zamanlardı , yolda iz bile yoktu hatta ama temizleniyorsa felan sorun olmaz kar lastiği ve zincir ile gidilir o zaman , bol bol eğlenin ben kar sevmiyorum pek zorla götürülmüştüm 😅😂😂
EtiPetito Zey-yus50 bunu bi değerlendirelim çok teşekkürler servisin adı falan var mı bilgilerine nasıl ulaşsbilirim acaba
EtiPetito Dilaylaa ben de kar tatili pek sevmiyorum sırf oğlumu board ile kaydırmak için istiyorum hatıra olsun diye ve eşim çok seviyor 😅 Bakalım umarım sorun yaşamayız
Dilaylaa EtiPetito bizde o zamanlar çocuk yoktu ya şimdide yaşadığım yerde her gün yağmur yağıyor 😅😅 bol bol eğlenin şimdiden o zaman 😇
Nik_mik_yok EtiPetito vazgeçirmek istemem ama gitme gitmeee🤣🤣 bebekler için pek eğlenceli bı aktivite olmuyor kar. Kartepe de çok uygun biyer değil zaten . Niğde nin kar pistini görüp bayıldım geçenlerde. Boardla kaymak için yukarı çıkan yürüyen bant yapmışlar , çok kıskandım . Bizde sadece teleferik var , oda kayak yapanlar için
cileklicheesecake EtiPetito ben bütük olanı götürdüm 3 yaşında bende eşimde gayet iyiyiz snowboard konusunda kendimiz öğrettik ama günümüz hiç oldu o uyumak istedi uyuyacak yerde uyumak istemedi karlara gömüldü ağlarken güldü sonra gene ağladı neyse ben fikrinizden caydırmıyım daha da anlatıp 😂