Erdemalp benimde bebeğim bu şekildeydi hatta 10 günlükken altını değiştirirken boğulma bile yaşadı o zaman bilmiyordum reflusu olduğunu çok zor kendine gelmişti ambulans falan çağırıp oksijen bağlanmıştı akşamında hemen doktora götürdüm reflusu var dedi gaviscon verdi günde 4 kere sütümü az bişey sağıp süte karıştırıp verdim ama hiç bı degidiklik görmedim günde rahat 50 kere falan kusuyordu sürekli üstünü değiştiriydum tekrar boğulur görmem diye yanından 1 saniye bile ayrilamadim gazlida bı bebekti sonra 50 günlük falanken bıraktım ilacı biyerde anason çayının faydalarına falan bakarken gaz sorununa iyi geldiğini okudum hemen anason tohumu aldırdım ben onu sürekli olarak günde 3 bardak içtim sütünde çoğaldı baktim gazimada iyi geldi ikinmasi biraz azalınca kusmasida biraz hafiflediaradan 5-6 gün geçtikten sonra bir çay kaşığı bile değil yani az bı şekilde dinlendirdigim anaSoNdan oglumada verdim çok faydasını gördüm şuan 3,5 aylık reflusu bitti denecek kadar az sadece sallanmaya falan gelmiyor öyle olunca kusuyor bence sende bı dene seni çok iyi anlıyorum reflusu olan bebek grcekten çok zor oluyor hele birde ben o korkuyu yaşayınca hicbirsey yapamadım hep onun başındayım görmezsem bişey olursa diye uyku falan bile uyuyamıyordum inşallah tez vakitte geçer sende bebeğinde rahat edersiniz canım