Bebegim 43 günlük. Bu gece 2. Olarak fiskirarak kusma yasadik. Ama kusmanin miktari o kadar fazla ki. Biz yetiskin olarak tek seferde o kadar kusamayiz. Bundan önceki kustugunda doktora götürdum. Reflusu var yapcak birsey yok diyor doktor. Sabah farkli bi doktora goturucem ama boyle birsey yasayan varmi? Cozum bulabilen oldumu? Resmen 43 gundur kabus yasiyorum gibi. Cok gazli bir bebegim var gaz ilaci kullanamiyorum yan etki yapiyor butun gece agliyor. Uyumak istedigi geceler genelde bu sekilde kusuyor. Bitmis durumdayim artik.