Dalkilicnur evet, sünnet derisinin bir kısmını fazla almış, yamuk kesmiş, bize ileride birgün tekrar sünnet olmak zorunda kalmasın diye fazla kestim dedi ama götürdüğümüz doktorlar öyle olmadığını söylediler. 2 profesör, 3 çocuk cerrahı, 1 üroloji uzmanına götürdüm, ileride sıkıntı yaşamayacağını, çok kötü görünmediğini söylediler, ama deri biraz daha uzun bırakılabilirdi dediler, yine de gittiğimiz profesörler yürümeye başlayıp, kasığındaki yağlar eridiğinde tekrar görüp karar vermek lazım dediler, şuan yeni yürümeye başladı ama biraz kilolu bir bebek, biraz yürüyüp kilosunu atınca tekrar kontrole gideceğiz. İleride sıkıntı yaşamasın, travma yaşamasın diye, özel bir hastanede işinin uzmanı sandığımız bir çocuk cerrahı tarafından, ameliyathane koşullarında yaptırdık, ama biz travma yaşadık. Gittiğimiz profesörlerde asla yenidoğan sünnetini önermediklerini, böyle şeylerle çok karşılaştıklarını söylediler.