Hulyaozsoy376 merhaba, oğlunuzun sünnet derisi düzeldi mi acaba, aynı sorunu bizde yaşadık, oğlumu 47 günlükken özel bir hastanede çocuk cerrahi uzmanına sünnet ettirdim, daha sonra götürdüğüm 5-6 cerrah üst tarafın derisini fazla kestiğini söyledi, zayıflaması kasıktaki yağlar tamamen eriyince değerlendirilmesi gerektiğini söylediler, 1 sene olacak nerdeyse çok değişen bir durum yok, sizin ne durumda acaba, tekrar sünnet oldu mu? Kusura bakmayın rahatsız ettim sizi.