-KAREN- Canım bende ikisi de var . Önce manuelle denedim ilk başlarda hiç gelmiyodu . Ama göğüs dağılmaya alışık değilse gelmezmis . Sürekli sagacaksin sagdikca artiyomus. Sonra Kiwibayb elektrikli pompa aldım arkadaşımdan şimdi onunla yapıyorum. Bizim burda Gazi üniversitesinde Emzirme destek bölümü var ücretsiz danışmanlık ve takip yapiliyo oraya gittim. Humana çay ve Solgar bira mayası önerdi düzenli şekilde kullan gel .bı hagta sonra mama yi azaltmaya başlayalım dedi. Benim de 15 günlükken kilo kaybı var diye mamaya başlamıştım . İnşallah birakabilirim çok uğraşıyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 💕🤲🏻