Seymadolambay1 oğlumla yansıtmış hemen hemen. Enfeksiyon mu kaptı acaba, bizimki 2. Derece yanık oldu. Bende doktora götürdüm sargı bile yapmadı, silverdin, anestol ve fito kremi karıştırıp sürüyordum sabah akşam bir de yara açıkta kalmalı kabuk baglamadi için, sonra yanık yaraya çevirince fito ve bepanten kullanmaya devam ettim, bu şekilde iyileşti şükür, ama doktorunuzu dinleyin yine de şuan ne desem anlamsız olur