Melikesahinler 350335 nöbetçi eczaneden falan hemen silverdin alın sürün acısını alır 😭çok geçmiş olsun daha minikmiş
350335 Maybeoneday evet anestoluda bugun alıp sürdüm cok huysuzdu uyusturma özelliği oldugu için bugn daha iyiyiz
nurelem 350335 canım çok geçmiş olsun, silverdin Fito Anestol pomad Üçünü karıştır sabah akşam sur yara açık kalsın hemen fayda etmeye başlayacaktır çocuğumun ayağı yanmıştı bunları yaptım geçirdi hemen
350335 nurelem emekledigi için sargıyı acamıorm mikrop kapıcak diye ve baloncuklar olustu biri patladıgında tüm gün boyunca agladı mikrop kapar dedi domtorumz sarıyorz
Ikra-5561 350335 tahmin ediyorum ama iz kalmaması için hakiki zeytin yağı ve kabuğunu soymak lazımmış
nurelem 350335 anladım canım geçen hafta çocuğumda 2. Derece yanık oluştu başta sardık 2 doktora götürdük birisi kendiliğinden geçer dedi diğeri ilaç vs önerdi. Kendimde sağlıkciyim başta mikrop kapar diye sardım sonra yara hep kanama başladı , bende sargiyu çıkardım. Silverdin ,anestol ve fito kremi mutlaka karıştır sür yaraya hem çabuk iyilesmesini hem de iz kalmasını önlüyor özellikle fito
Anneyim_35 350335 o baloncukları yırtmadan kenardan selin suyu aksın oğlum su toplaıdpında çok ağlamıştı kendisi sağa sola değip patlattı ve acayip rahatladı sanırım içinde ki su yakıyo canını
Anneyim_35 350335 geçmiş olsun benim oğlum da yakın zaman da 2 kere yandı ilk işim soğuk suya tutup zeytinyağı sürmek oldu zeytinyağı çekince anestol ve hametan sürdüm kremleri sağlık ocağı doktoru yazmıştı 2 gün kremleri kullandım bıraktım daha sorna kantaron yağı sürmeye devam ettim oda iyileştirip iz bırakmamasını sağlıyor
Seymadolambay1 nurelem merhabalar saglikciyim demişsiniz size danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 15gun önce oğlumun ayağına kaynar su döküldü sargiya aldılar hala.iyilesmedi yarın doktor hastaneye yatiracakmis narkoz verip deriyi temizleyecekmis hiç yaptırmak istemiyorum ne yapayım sizce
__280412df 350335 En iyisi doktora götürmek onların vereceği ilaçları kullanmanız daha mantıklı bence geçmiş olsun canım inşallah biran önce geçer
BugsBunnyy 350335 gecmis olsun bizim 2 parmagi yanmisti su toplamisti silverdin surmustum ama komple yandiysa doktora gidin cok acir
ofkelisirin 350335 hametan iz bırakmaz sık sık sürün benm elim fırından yandı aleo vera da iz bırakmaz acısını alıyor direk geçmiş olsun çok acır 🥴🥴
ikiogulannesiii 350335 bi yanıkçı bulun özel bitkisel krem yapıyor ve etkisi süper. Benim erkek kardeşimin ayağına 1 tencere çorba dökülmüştü yanıkçinın yaptığı kremden kullandık ve sonuç mükemmel oldu . Yanmış hali çok kötüydü derisi erimişti resmen kemiklerine yapışmıştı şimdi daha kremi kullanmasaydık o ayağı mahfolmuştu . Bizim burda kol bacak kirılsa kırıkçıya gideriz yanık olsa yanıkçıya gideriz . Etrafinizda sorun bulun bence geçmiş olsun canım
ikiogulannesiii 350335 ha birde benim çocukken sırtım kamyonun egzosuna yapışmıştı tüm derimi almıştı ve inanki şuan hiç bir iz yok açıp bakıyorum ben mi yanmışim diye bir nokta bile izim yok