Demetanne kızım bugün tam 1 aylık ve 1 aydın gece uykusu nedir unuttum 😔 meme reddi yaşıyor o yüzden beni emmiyor mama kullanıyorum aptamil kullanıyorum evet çok gaz yapıyor ama çok güzel besleyip büyütüyor doktor gaz damlası verdi saB simplex ve malfor ama bir iki saat işe yarıyor sonra yine devam ağlıyor da ağlıyor özellikle gece 11.30-2.00 arasında ayrı bir ağlama krizi tutuyor çocuk sanki kurulu saat hey allammmm artık göz altlarım çöktü imdat diyorum başka birşey demiyorum