Demetanne ilk önce mamayı değiştir canım, büyük ihtimalle gazı var bebeğinin. Ben de aptamil kullanıyordum şu anda Smilac kullanıyorum içimde palm yağı olmayan tek mama sanırım. Ve ABD’de pazar lideri bir mama, sırf gaz yapmadığı için. Ve Aptamil’den de ucuz. İnternette daha da ucuz hatta. Benim bebeğim de kolik değil ama çok gazlı bir bebek maalesef. Gece-gündüz ağlıyordu. Piyasadaki tüm pahalı gaz damlalarını denedim ama bir de Metsil diye bir damla varmış epey ucuz bir de onu deneyeceğim sende dene istersen. Bağırsaklar gelişene dek (2-3 aylık olana dek) maalesef gaz sancıları tam olarak gitmiyormuş. Gaz da çıkarıyor oğlum ama yeterli gelmiyor ne yazık ki. Dün gece hiç uyumadı mesela gazı çok vardı sabahı sabah ettik. Gazı çok olunca karnına da dokundurmuyor ki masaj yapalım, yapamıyoruz onu da. Ayaklarını hareket ettiriyoruz ama çıkmayınca çıkmıyor. Günde 1 kez en fazla 3 damla çörekotı yağı da veriyorum biraz ondan fayda gördüm diyebilirim. Benim bebeğim de 41 günlük 2 saatte bir 90 ml içiyor.