sarmaliklahana Bebeketenci biz 2 aylık falandı yaptırdık devlet hastanesinde. Doktor kendi el aleti ile actı gözünü baktı tamam sorun yok dedi gönderdi 🙄 bişey damlatmadı. Kucagıma yatırdım 1 eliyle gözünü actı diğer elinde göz muayene aleti vardı 2 dk sürmedi 🤔
edinamoreno Bebeketenci yaptırdım ama damla damlatmadilar baktı ışıkla vs göz refleksine baktı ölçüm yaptı o kadar
mihra_hatice ayse_35poyraz bana doktor bebeklerin gözyaşı olmaz demişti. Yani akmaz bekleme çok küçük. Benimkinin 5 aylıkken fln akmaya başladı damla damla. Daha küçükken de sadece topuktan kan alırken aktı. Uzun ve acı acı ağlamıştı. Yani gözyaşı beklemeyin
sarilokumumm Bebeketenci 2 aylıkken yaptırdık aynı gün aşımız da vardı hatta damlayı 2 defa damlattık o gün rota aşımızda vardı ama çok ateş yapmadı ya da yapar demedi göz doktorumuz
nelmali Bebeketenci ben yaptırdım nerdeyse 1 ay olacak damla falan kullanmadılar gayet bebeğe göre cihazlarla oynatarak baktılar sevdiler yolladılar