Merhaba 🌼
Bebeğim 3 aylık. İlk göz muayenemiz için doktora gittik. Doktorumuz damla damlatarak göz numaralarına baktıklarını göz tembelliği olup olmadığına baktıklarına ancak damlanın ateş yapabileceğini söyledi. Hiçbir arkadaşımdan böyle bi şey duymadığım ve aynı gün rota aşısı yaptıracağımız için erteledim. Sizlerin ilk göz muayenesi ne şekilde oldu ? Damlalı olarak her bebeğe yapılıyor mu ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🌼