Sozzymom2 ilk kurdugunda saglam degıl gıbı geldı bize hatta esim dedı bune durmuyor bile ama oturagını takınca saglammıs ya dedı😃 bızım cocukta 7500 u gecmıstır heralde arkadasımın da 9 aylık masalah kilosu da ıyı coxugununn cok keyifle oturuyor ıns sende memnun kalırsın canım