frambuaz Sozzymom2 bugun sıparıs geldı 129 TL olan cok tatlı cokta rahat bebegım cok sevdi cok pahalı vermeye gerek yok belli yasa kadar kullanılıyor zaten
merve_mevaa Sozzymom2 ben kullanıyorum gayatte güzel süngerini ben kendim elyafladoldurdum 9 ayına kadar süngeriyle kullandım şuan 19 aylık süngersiz kullanıyorum
Nur8190 Ben 4 yıl önce kendinden tepsili olanı almıştım iki çocuğumu da onunla büyüttüm hala sapasağlam hem temizlik açısından kolay hemde taşınabilirlik açısından ama resimli falan degil bizimki değiştiyse bilmiyorum açıkçası düz olanlardan
frambuaz Sozzymom2 suan bır arkadasımda da var ondan görüp aldım zaten cocugu 9 aylık onda oturuyor hep
Sozzymom2 frambuaz ya pahalı bisey almak istemiyorum açıkçası iyi diyen de cok kötü diyen de ama hoş duruyor yani mağazada da gördüm ama incelemedim açıkçası
frambuaz Sozzymom2 yabı cok para vermeye gerek yok hep oturmayacak sonucta gayet kullanışlı bız memnunuz
Acemibabyy Sozzymom2 evet gayet kullanışlı annelerin evine ondan aldık çok rahat sadece içine sünger alırken biraz rahat edebileceği alın baya kullanır benim yeğenim 2 yaşına kadar oturdu valla hala da sapasağlam durur kendi evime prego aldım ama bunda daha rahat oturup zman geçiriyor
Sozzymom2 frambuaz sipariş ettim bu hayvanlı tepsli olan 130 liralığı 145 e geldi 😁 bakalım kaç güne gelirse umarım iyi çıkar