alimmiseni prima piremididkskskk yazamadım yaa onu kullandık abi biraz pahalı sonra molfixe geçtik ikisindede memnunuz ben öyle her daat kontrol ediyorum bazen uyudugunda ⅔ saat kalıyor yaptıgındada taşma olmuyor kenarlarındanda koparıyorum lastik izi cok olmasın diye