pirenakovalayanhamsi alimmiseni kesinlikle 🤷♀️ alerji yapmasa değisecegim hemen ama.. Riske alamıyorum
alimmiseni pirenakovalayanhamsi bence başka bezleri denemelisin goon premium öneriyorlar hep 1 paket alın baktınız güzel devam edin. Taşmasından iyidir ya
alimmiseni birprensesannesiiiii yeşilini 1 paket kullanmıştım bir ara çok memnun kalmıştık. Yeşil mi kullanıyorsunuz?
alimmiseni Adakus1 molfix bende denemiştim yeşil paketini gerçekten güzeldi. Hangisini kullanıyorsunuz
Adakus1 alimmiseni paketi hatırlayamadım ya eşim açtı ama sanırım beyazdı. Kesinlikle deneyin ben primaya o kadar para vermem yerine çocuğuma fazladan iki kitap alırım . Sonuçta afedersiniz micip atacak yani pişik yapmadiktan sonra sorun yok. İçeriğinde gayet temiz
Minis alimmiseni primanin hicbir serisi taşırmiyor. Çok nadir pure olanı da kullandım. 9 aya kadar premium çare kullandım, şimdi de aktif bebek olanını kullanıyoruz normal zamanda 1 kere ne çiş ne kaka taşırmadı.
F0244 9 kilo 5 numara daha iyi bence bide idrar çok doluysa bez taşım yapıyor ben bebem notural kullanıyorum oğlum da 9.5 kilo beş numara kullanıyorum arada taşıyor ama her bezde de oluyor
Bisracinarkartal alimmiseni BEndE BU şikayetten MUzzdariptim baby turco İLe TanİSAna KaDaR DenemEdİGiM Bez KAlMaDi BabyTUrcO Hem Fİyati hesaplı hemdE bence kaliteli bir baby turcoyu deneyin sonra diğer bezleri deneyin benceeee
Efeninanasi birprensesannesiiiii bende molfix kullanıyırum bende iki kakadan biri taşıyor üst değişmekten yıldım🥲
alimmiseni Efeninanasi hangisini kullanıyorsunuz bu arada ben yeşil paket almıştım bi kez güzel geldi bana
birprensesannesiiiii Efeninanasi doğrudur canm bizde öyle birşey olmadı çok şükür 6 aydır ama şuan pahali olduğu için değiştireceğiz . Başka yönden hiç bir sıkıntı yaşamadık . ☺️☺️☺️
Efeninanasi alimmiseni valla şu an mavisini kullanıyorum bir pakette yeşil mevcut elımde ona başlıcam bu bitince inşallah o iyidir. Mavisi hem taşırma yaptı hemde bebeğimin bacaklarında iz yaptı
mamanveutdormir alimmiseni taşırıyor evet 5 aylık olmak üzere kızım büyüdükçe hareketlendikçe dahada çok kaçırıyor çiş değil ama kaka her defasında facia 🤦🏻♀️ iki gündür pampers babydry deniyorum fena değil premium care maxi paket almıştım o bittiği an değiştireceğim bıktım iyice.
alimmiseni mamanveutdormir bizdede çiş değil kaka taşıyor her defasında yeşil paket güzeldi ya sanmıyorum taşacağını