Albegs evet onu bende dusundüm çok emmesi zarar verirmi diye biraz araştırdım sadece midesi çok kücuk olduğu için ya dısarıya fışlatır ağzıyla yani kusarmışnyada daha çok gaz yaparmıs baska olumsuz birsey duymadım ama 4 gün sonra kontrole gideceğiz insaAllah doktora sormayı dusunuyorum