Benimde bebeğim aşırı gazlı şu an 32 günlük hiç uyumuyor mahvoluyoruz eşim ve ben bir de benim üç yaşında çocuğum var çok çok zor. Yanımda kimsede yok. Ben iki tane damla kullanıyorum ama fayda ettiğini düşünmüyorum aşırı gazlı bir bebek. Umarım kırkından sonra düzelir. Sadece anne sütü alıyor bir kez mama verdim günlerce sancılandı