Dorukpasa Canim geçen hafta 11aylik oğlum sünnet oldu pipisi çok şişmişti doktora sorduk bizde bardak koymayın kremini sürün bolca bezini kapatın bez baskı yapsın üzerine dedi bardak olunca şişme daha çok yaparmış. Ağlamasına gelince de tam bir hafta oldu acımıyor eminim banyoda oynarken dokunuyirz normalde aynı eskisi gibi ama bezini daha açmaya başlarken ağlıyor anlıyor bence psikolojik