Kızlar oglum 9 aylık bugun dikişli sünnet oldu doktoru bardak ya da sünnet külodu hiç bişeye gerek yok dedi direk bezleyin dedi çocuk her çiş yaptığında ağlıyo sadece krem verdi fucidin ne yapmam gerekiyo yardımcı olur musunuz lütfen 😢 nasıl atlatırız bu süreci