Birceninannesi Annem-33 çok geçmiş olsun belirtiler var gibi ama en kısa sürede atlatırsınız umarım. İşyerinize testin çıkmadığını söyleyin ısrarla çağırırlarsa çift maske takabilirsiniz
Evrem_46 E nabızdan tahlil kısmından kontrol edin bana mesaj gelmemişti ğozitif olduğumda şans eseri gördüm