Birceninannesi Annem-33 annem geçen hafta perşembe akşamı test verdi cumartesi sabahı pozitif olduğunu öğrenmiştik
Annem-33 Birceninannesi baya geç ya..Yarın işe gideceğim de napsak bilemedim..Cok da kötüyüm öksürük var ates var burnum tikanik bir parol iciyorum düzenlemedik
Birceninannesi Annem-33 çok geçmiş olsun belirtiler var gibi ama en kısa sürede atlatırsınız umarım. İşyerinize testin çıkmadığını söyleyin ısrarla çağırırlarsa çift maske takabilirsiniz