Karam yeni doğdun ben de hep öyle geçirdim sonradan tekrar oldu 2 haftadır var hemen hemen şimdi geçirmedi bi Nedense Damla’da vermedi 2 aylık kızım zarar olmasın gözüne ılık suyla silin sürekli dedi geçici birşey miş geçmezse 1 yaşımda o damarları açıyorlar mış oda fayda etmezse 2 yaşın da ameliyat dedi ama inşallah geçer hem çay hem ılık suyu yapıyım diye düşündüm ben de