Ahanife aspiratör hiç kullanmadım daha doğrusu kullanamadım. Çektikten sonra çok ağlardı. İlk 6 ayda kullandığımda bir buruna 1 ml sıktıtan hemen sonra koluma yüz üstü yatırıp hafifçe sırtına vurdum tekrar yatırıp diğer burnuna da 1 ml ve tekrar aynı şeyi yaptıktan sonra dairesel hareketlerle masaj taptım. 6 aydan sonra oturduğu yerde bi elimle kafasını tuttum diğer elimle de enjektörü sıktım bu işlemi yapmama izin vermediğinde yatarak yaptım ardından hemen otutturdum