Nohutannesi yabancibiri hipotiroidliyim. Hamilelikte daha da fazla ilaca gereksinimim oldu. Kullandım hiç bir sorun yok bebeğimde. Dogum sonrası onunda tioridlerine bakıldı tabi
Bademinannesi2 yabancibiri TSH 0,77 normal sınırlar içerisinde. Tabi daha fazla düşmemesi lazım.serbest t4 0.86 olup TSH 0.77 olmaz yanlış bakıyorsunuz. Neyse geçmiş olsun TSH 0.77 ise zeka geriliği vs olmaz.
yabancibiri izmirizmir35 gittim bugün ama anlamadım dahliye doktoruda sonuçlara bakarak önemli birşey değil çokta düşük değil dedi yinede testleri yenileyelim dedi
yabancibiri ErimEfe bana birden öyle zeka geriliği yapar demesi endişe verdi, bugünkü dahiliye doktoruna söyleyincede adam tövbe estağfurullah diyor
Yesimsahin yabancibiri benim gebeliğin başından beri vardı. İlaç kullandım gebeliğimin son gününe kadar. Allah’a çok şükür hiç birşeyde olmadı ilaç verirler size ilacınızı düzenli kullanın hiçte birşey olmaz Allah’ın izniyle
Ayazcik Benimde düşüktü hatta doğumda yine düşüktü çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu tedavi de görmedim troid yüksekliğinde zeka geriliği oluyor diye biliyorum ben
Elmel yabancibiri ay niye böyle korkutuyorkar insanları benimde düşüktü ama hamilelik boyunca ilaç kullandım arkadaşım da aynı şekilde şükür sagkiklilar ilaç kullancan canm aç karnina düzenli kullan birde her ay mutlaka tahlil ver baktır ilacı yemeklerden bir saat önce iç
yabancibiri Elmel bugün dahiliyeye gittim o sonuçlara göre ilaç tedavisine bile gerek yok dedi ama yinede tekrar test yaptı içim rahat etsin diye bakalım sonuçlar çıkınca gine baktırıcam
merveirmakkkk Benim de hipotiroidim var hamilelikte yükseliyordu ilaç dozum arttı düzenli kullandım ve sıkıntı olmadı şuan oğlum 1 yaşında kendinizi korkutmayin hiçbir sıkıntı olmaz ilacınızı düzenli kullanin ve düzenli kan verin geçmiş olsun