Benim de yüksekti sizin tam tersi. Ama tedavi aynı oluyor. Düzenli olarak ilacı içtim, çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. İlacı düzenli kullanırsan sıkıntı olmaz. Aslında onu ilaç değil besin takviyesi gibi gör. Vücudun troid hormonunu yeterli üretmiyor, disardan takviye alıyorsun. Ben sonradan öğrendim ki İyot eksikliği troid sorunu çıkarırmıs. Gebelik doktorum da demişti o zaman iyotlu şeyler tüket diye. Instagramda hasan hüsnü eren diye bir doktor var onun sayfasında baya ayrıntılı yazıyor