ardenbebekk Ne zamandır var leke, ben 3 ay önce farkettim . Şuan 10.5 aylık. Dr doğum lekesi dedi. Esmer doğar bebekler, ten renkleri açıldıkça, vücutları buyudukce leke genişler daha çok belirginleşir siz sonradan oldu sanarsiniz ama doğuştan vardır dedi. Ben yine de tedirginim.