Hayatsarkis Benim kuzenim nf1 hastası zaten doğum zamanı beynine oksijen gitmemişti acil sevk gerekliydi ancak kış günü yollar kapalı sevk edilemedi vs derken o sebeple maalesef engelli oldu sonrasında vücudunda lekeler görünce teyzem tabi doktora götürdüler genetik test vs derken teşhis konuldu rahmetli eniştem taşıyıcıymış kuzenime kalıtsal geçmiş diğer kardeşlerde bişey yok düzenli kontrolleri oluyor şimdi 17 yaşında özel eğitime gidiyor ama dediğim gibi sadece nf1 değil onun en büyük sorun yaratanı beynine oksijen gitmemesiydi geçmiş olsun umarım bir sorun olmaz Rabbim korusun bütün çocukları