Dyglila benimki de öyleydi, ne kadar dikkat etsem de bulaştı bebeğime. Biz hafif atlattık ama o ağır geçirdi biraz. Bi gece ateşlendi, sonra göğsünde hırıltılar başladı. Bolca buhar makinesi kullandık. Bide burnunu sürekli temizledim. İlaç önermiyorlar zaten. Sadece parol