Herkese merhaba ,
Güzel anneler sizin önerilerinize ihtiyacım var.
Emzirirken covid geçireniniz oldumu .
Yenç doğum yaptım bebeğim 1 aylık daha ve bugün covid oldugumu öğrendim .
Ne yapmam gerek neler yemeliyim içmeliyim ve bebeğime geçmemesi için ne yapabilirim nolur bir fikir verin . Bebeğime geçsin istemiyorum .
Bebegime geçerse belirtileri neler olur .
Elhamdülillah çok şükür tıkanıklık grip akıntı öksürek ateş yok .