SEDANURRRR bizim bi gece atesliydi öyle mizmizlanmadi hiç ama halsiz baygın gibiydi ertesi iki gün de halsizlik devam etti atlet zibinla durduk kalın biseyler giydiğinde ateslenecek gibi oluyodu. Sol bacağında sislik ve kizariklik oldu, kucağa alırken altını değiştirirken huysuzlandi hep normal gelmedi bana sağlık ocağına gittik, ödem olmuş dedi doktor iki gün kolonyalı bez koy kurudukca değiştir dört saatte bir ağrı kesici ver geçmezse gelin antibiyotik başlayalım dedi. Çok şükür antibiyotiğe gerek kalmadan geçti ☺😊