SEDANURRRR Cglccl bizim hemşire ateşini kontrol et dedi sadece bacağında şişlik falan olur demedi hiç, umarım olmaz
DurununAnnesiiii SEDANURRRR ebe bana aşıdan sonra eve gidince bit çay kaşıgı ateş düşürücü ber demişti verdim. 4 saat sonra bidaha verdim,bizfe bi sıkıntı çıkmadı çok şükür rahat geçirdik
ElifEcrinnn SEDANURRRR Bizde bugün yaptırdık 4. Ay aşısını aşıdan sonra 1 çay kaşığı calpol verdim şuanda bir sıkıntısı yok çok şükür 5 saatte bir 1 cay kaşığı veriyorum bir sıkıntı olmuyor
1YamanAnne SEDANURRRR Bugün oldu oğlum. Eve gelir gelmez calpol verdim. Bütün gün inledi. Hala inliyor aynı. 38 i geçti bir daha calpol verdim. Bu gece nasıl geçecek bilmiyorum 🙁 kızım hiç olmamıştı böyle.
Berna0612 SEDANURRRR çok çok geçmiş olsun bizde olucaz banyosu için ne dedi ebeniz merak ettim bende götürmeden tekrar yıkasam mı diye
minikprensannesiiiii SEDANURRRR Benim oğlumun ateşi 38.6 ya çıkmıştı 1 gece oldu sadece calpol verdim 4 veya 5 saat arayla huzursuzluk da yaptı