asell03 Aysebsra ovulosyon testi ile kalabilirsin ben o şekilde kaldım hamile kızıma düzensiz adet oluyordum bazen ¾ ay olmadığım oluyordu
Aysebsra asell03 benim normalde duzenliydi de doğumdan sonra daha olmadım bekliyorum işte 😊😊 ama gene de yumurtlama zamanım oluyordur o Zaman akıp bakmak lazım aslidna yaa
asell03 Aysebsra tabiki regl olmuyosun diye yumurtlama olmuyor değil ya takip et bence daha çabuk sonuç alırsın 🙃
Aysebsra Yica anneme giderim kaynana Trio atar kaynanaya giderim annem trip atar bize gelse biri diğeri küser çok sıkıntı en güzeli seninki 😄😄