Benim kızımda 7 aylık doğduğundan beri ayıramadım kendimden biz alıştık artık vala sarılıp uyuyoruz dönüp sarılması hoşuma gidiyor benim 1.5 yaşına kadar düşünmüyorum ayırmayı ayrılık kaygısı 18. Aydan sonra azalmaya başlıyor o yüzden o zamana bıraktım ben sonrasında oda yapıp heves ettirerek ayırabilirim belki bakacağız 😂