ayda17 benimki de öyle zayıf doğdu, yenidoğanken bile zorla besledik norolojiye bile götürdüm emme refleksi yok diye. Gerçekten norolojik sorunu olduğuna emin gibiydim, öyle çok ağladım ki anlatamam. Öyle iştahsız öyle zor beslenirdi ki, zaten beni hiç emmedi, biberonu da zorla ağzına sokardım. Ucundan kendim ağzına sıkardım falan. Ay hatırlamak istemiyorum kabus gibiydi. İştahı da hiç düzelmedi işte, ilk günden beri zorlayarak. 3.ayda bir beslenme reddi var ya onu kabus gibi yaşadık. Aylarca düzelmedi gece gündüz uykusunda besledim. Kendimi odalara kapatıp bağıra çağıra ağladığım bile oldu. Ben de çok sinir krizi geçirdim, yaşamayan bilmez. Gerçekten çok zor. Allah yardımcımız olsun.