Hanımlar merhaba, burada her beslenme postuna o kadar yazdım ki hatırlayanlar olacaktır. Tam 1 yıldır yani doğduğundan beri beslenmesi tam bir işkence olan bir oğlum var, bu konuda obsesyon geliştirdim artık, beslenme yeme falan benim için devlet meselesi haline dönüştü. Her neyse, emmez yemez içmez bir çocuk, asla açlıktan ağladığını görmedim.
Normalde 1 yaşında başlanan balık yağına artık dayanamadım ve bir umut diyerek 11.5 aylıkken başladım, 1 aydır kullanıyoruz. İnanın ki mucize🙏🏻 yine beni zorluyor elbette ama en azından oyuncakla hareketli kitapla falan ağzını açıp öğünlerini yemeye başladı. Önceden amuda da kalksam asla yemezdi, kandırıp yedirsem kendini zorlaya zorlaya öğürtür ve kustururdu. Şükürler olsun rabbime, oğlum oyunla oyuncakla da olsa artık ağzını açıyor ve normal bir bebek porsiyonunda yiyor. Önceden çorbası reçellik ya da sosluklar var ya abartmıyorum porsiyonu o kadardı. Belki bir çare arayan vardır diye bu mutluluğu paylaşmak istedim 🙏🏻 inşallah da böyle devam eder🙏🏻