2 aylık olmak üzere bebeğim. Ama ben hala dilini çözemedim, altı temiz gazı yok emzirmişim ama ağlıyor. Doymadı mı acaba diyorum memeyi almıyor tekrar. Altına bakıyorum hala temiz. Kucak mı istiyor ilgi mi istiyor başka derdi mi var hiç birşey anlamıyorum tecrübeli anneler yardım ☹️ Çocuğumun verdiği tepkileri anlayamıyorum