Ummuscetinkaya Bal-Kaymak Ay ben aldım ama yok anam hak etmiyor valla bak. Keşke fişini de alsaydım geri iade eder kendime alırdım 😂
Bal-Kaymak Ummuscetinkaya hahahha 😂😂 bende aldığıma pişmanım gerçekten. Evlilik yıldönümü Nisan’da onun içinde para biriktiriyordum ama sanırım paramı kendime kullanacağım .😂
Kara3773 HappyKids teşekkürler hapykids benim eşimde işten gelirken çiçek yaptırmış getirdi ben bişey alamadigimdan güzel sofra hazırladım 😄