Minikkizimmm benim kızımdada oldu kaşta hemde çok yogun kafasındada oldu mustelanın konak kremi ve mustelanın köpük şampuanını kullandım ve ince uçlu sık dişli tarak yada konak taragıyla
önce banyo yaptırıyordun gece yatarken kremi sürüyordum sonra yatırıyordum
ertesi gün banyodan sonra yumuşayınca konak tarağıyla yavasca kabukları kaldırıyordum ama zorlamadan sadece cıkanları asla el sürmeyin geçip gidiyor sonra düzenli yapın