Minikkizimmm Bebeğim 70 günlük kaslarında nasıl anlatsam kabuklanma var. Doktor normal dedi okadar onemsemedi. Ama ben yinede araştırmak istedim. Bu normal mi ? Sizin bebeklerde de oldu mu ?
Busra2326 Minikkizimmm benim kızım 66 günlük kaş ve göz çevresinde oldu mustelanın kremini aldım geçti çok şükür 2 sürüşte
Ezgikaran Minikkizimmm benim oglumda da olmustu canım kendiliğinden düsüyor kabuk su an da kafasında var o tarz konaklar
Happydef Minikkizimmm kantaron yağını bir damla elinize yedirip sonra sürün kaşına iyi gelir normaldir bişey olmaz
Busra2326 Minikkizimmm ayrıca konak değildir caım cildi kuru oldugu için sıyuluyordur bende konak sanmıştım başta
attbianne Minikkizimmm benim çocuklarımdada olmuştu doktor normal nemlendirici sür demişti bı iki kere sürdüm gözlerini kasıyınca gözüne kaçma ihtimalinden dolayı sürmeyi bıraktım ama kendiginden geçti
anneleri-bisalin Minikkizimmm normal canım derisi yenileniyor ben sütümden surmustum yağlı olduğu için hemen geçti nemlendirici sürmedim alerjisi vardı ve hassas olduğu için teni
Minikkizimmm anneleri-bisalin Sağol canım bende kendi sütünden bir iki gün süreyim gecmesse. Nemlendirici deniyeyim
minikcivcivinannesi Minikkizimmm evet Konak 😔 kızımın kafasında vardı zeytinyağı ile geçirdim ama kaşa sürülür mü bilmiyorum 🤷🏼♀️ doktora danışsanız iyi olur 🙏🏼
anneleri-bisalin Minikkizimmm konak saçıyla alnında vardı bebeyagi şurup fırçaladim yumuşak yumuşak 1 kerede temizlendi boşu boşuna çocuğu öyle tutmusum bende duştan sonra yap yumuşamış olur hem gözlerine yakın dedin sanırım serum fizyolojik varsa günde 2 3 kere pamuga sık sür temizle yayilmasin
Elanur Minikkizimmm Konak bebek alerjikse olur ya da banyo sonrası iyi durulanmazsa olur. Bunun özel kremi vardı diye hatırlıyorum.