Uzaybaby Bende 4-5 aylıkken yaptırcaktım eve sünnetçi çağırmıştık olmaz dedi eğrilik var dedi sonra yazın götürdüm özel doktora oda aynı şeyi söyledi biraz bekleyelim dedi 3 ay sonra gelin dedi biz ev falan taşıdık doğum günü derken kaynadı 8 Şubat’ta götürdüm doktor iyileşti olabilir dedi 9 Şubatta da oldu 1 yaşında arada krem sürünce falan huysuzluk yapıyor ama rahat eder erken oldu mu fiyatta 1000 TL