Asyayse tabi canım bi sıkıntı yoksa 15 günlük bebeğe bile yapılıyo hatta daha kolay oluyo çünkü fazla hareket etmiyolar ve fazla acı hissetmiyolar ama büyüdükçe hareketleniyolar bu yüzden bebeklere narkoz veriliyo buda iyi bişey değil yani ben böyle biliyorum