Mom62536262 bir kitap okudum kabili yetiştirmek diye. Oğlan çocukları hakkında iki piskologun deneyimleri yorumları üzerine. Gerçi tam bitmedi ama neysee. Şey diyordu oğlan çocukları kız çocuklarına göre daha yoğun duygu yaşarlar ve bunları daha net ifade ederler. Kız çocukları duygularını bu kadar belli etmiyormus bebekken. Erkekler topmlum baskıyla özellikle sonradan duygularını içine atmayı öğreniyormus. Yani atak mıdır bilmem ama duygularını net bir şekilde de gösteriyor erkek bebekler bu bir gerçek. 8.5 aylık oğlum var istediğini belli ettiği gibi istemediğini de net bir şekilde belli ediyor yani